Zabójczy fast food
14 czerwca 2006, 12:36Dieta obfitująca w produkty fasfoodowe powoduje, że tyje się bardziej niż po spożyciu takiej samej ilości tłuszczów pochodzących ze zdrowych źródeł. Małpy karmione produktami bogatymi w tłuszcze typu trans, które powszechnie występują w tzw. śmieciowym jedzeniu, miały większe brzuchy od swoich pobratymców karmionych tłuszczami nienasyconymi, pomimo że obu grupom dostarczano taką samą liczbę kalorii. Ponadto pojawiały się u nich objawy odporności na insulinę, uznawane za jeden z pierwszych sygnałów cukrzycy.
Pierwsze karty z GeForce 8800
8 listopada 2006, 11:46Gainward, znany producent kart graficznych, ogłosił, że już dzisiaj jest gotowy dostarczyć do sklepów swoje produkty wyposażone w najnowszy procesor Nvidii – GeForce 8800GTX. Właśnie dzisiaj będzie miała miejsce oficjalna premiera tego GPU.
PS3 wciąż poniżej oczekiwań
14 marca 2007, 15:29Najnowsze informacje napływające z firmy analitycznej Nielsen/NetRatings wskazują, że kłopoty Sony z PlayStation 3 bynajmniej się nie skończyły. W lutym liczba wizyt na witrynie PlayStation spadła, gdy tymczasem konkurencyjne witryny Xboksa i Wii zanotowały kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby odwiedzających.
Śniadanie to podstawa
6 września 2007, 11:02Jedząc na śniadanie produkty obfitujące we właściwe zboża, pomagamy organizmowi w skuteczniejszym kontrolowaniu poziomu cukru we krwi również po obiedzie, podwieczorku i kolacji. Najlepsze są wypieki z pełnoziarnistej mąki jęczmiennej i żytniej. Ich korzystny wpływ to wynik łącznego oddziaływania niskiego indeksu glikemicznego i nietrawionych cukrów.
Witamina lepsza od filtra
20 listopada 2008, 09:52Witamina B3 (nikotynamid, witamina PP), która występuje np. w mięsie, ziarnach czy orzechach, skuteczniej chroni przed nowotworami skóry niż filtry słoneczne.
Zmiany spowodowane dietą
27 sierpnia 2009, 08:57W czerwonych krwinkach ciężarnych cierpiących na stan przedrzucawkowy znaleziono duże ilości ergotioneiny, aminokwasu występującego w niepasteryzowanych pokarmach (Reproductive Sciences).
Morderca telewizyjnych reklam okazał się niegroźny
8 maja 2010, 10:04Nowe technologie multimedialne budzą obawy wielu firm, które z mediów czerpią zyski. Czy jednak ten czasem paniczny lęk jest uzasadniony? Badania nad wpływem cyfrowych nagrywarek zdają się przeczyć.
Sprzedaje, doradza i uczy się na błędach
14 stycznia 2011, 11:49Naukowcy z Innovative DigiTech-Enabled Applications and Services Institute z siedzibą w Tajpej opracowali automat sprzedający z technologią rozpoznawania twarzy. Maszyna oferuje toniki na porost włosów dla łysiejących, produkty upiększające dla młodych kobiet, napoje zdrowotne dla starszych ludzi oraz golarki dla właścicieli bród i wąsów.
Kto kupuje doświadczenia?
27 stycznia 2012, 10:54Psycholodzy odkryli, że kupowanie doświadczeń daje ludziom więcej szczęścia niż kupowanie dóbr. Jacy ludzie wydają jednak więcej na doświadczenia, np. bilet na koncert, niż na produkty materialne, dajmy na to kolejne buty? Okazuje się, że ekstrawertycy i jednostki otwarte na nowe doświadczenia.
Microsoft zmienia logo
24 sierpnia 2012, 09:48Microsoft zaprezentował swoje nowe logo. Po raz pierwszy jest ono wielokolorowe. W przededniu premiery jednych z najważniejszych produktów w historii Microsoftu, prezentujemy nowe logo firmy. Minęło 25 lat odkąd aktualizowaliśmy logo, teraz jest doskonały czas na zmianę - czytamy w informacji prasowej.
